Lēni, bet nepārvarami gaiss sāk iesilt un tuvojas vasara. Lai arī pilsētās no sniega jau sen vairs nav ne vēsts, Madonas mežos vēl pagājušajā nedēļā bija vērojams sniegs. Tomēr neraugoties uz to, turpinās ļoti aktīvs darbs pie trašu sagatavošanas dubļu braukšanas sezonas lielajam notikumam Signāls EM Trophy 2016.
Pēdējās ziņas no trases liecina, ka garlaicīgi noteikti nebūs. Piektdienas prologam paredzētas trases tiešā Madoans tuvumā ar iespēju sajust gan Vidzemes reljefa sniegto baudījumu, gan arī aplūkot pamestu dzelzceļu. Taču tas būs tik vien sākums, jo sestdienā nāksies iemēģināt Ulmaņlaiku ceļus, un saprast vai meža tehnika, kas kopš 1930. gadiem izmantojusi šo ceļu, ir tam nodarījusi kādu skādi vai tikai un vienīgi uzlabojusi un piemērojusi dubļu mīļu vajadzībām. Noteikti tiks dota arī iespēja atrast kādu braslu pāri upei, vai arī izmantot sen zināmo bezceļnieku patiesību, ka īsti vīri dziļumu nemēra!!!
Neapšaubāmi nelielam atslodzes brīdim varētu kalpot arī skaisti pārpurvojies ezera krasts, kurā atvilkt elpu, iestiegot līdz pat …
Lai padarītu jautrāku arī apļu braukšanu, tad Lācu apļiem rasti jauni risinājumi, kas trasīti pastieps nedaudz garāku, līdz ar to padarot arī daudzveidīgāku.
Vēl kāda jauka ziņa, tūrisma kausa dalībniekiem, kā jau tas vairāku gadu garumā izveidojies, arī šoreiz tūrisma trašu maršrutus veidos bezceļu burvis Edvīns Bauers, kas tik tikko izvizinājis pa Tebras līkumiem, jau plāno arī kādu jaunu pārsteigumu Madonas tūrisma braucējiem. Ja nu kādam vēl ir jautājums par to, ko darīt aprīļa pēdējās dienās, lūk arī atbilde – doties uz Signāls EM Trophy 2016!