May 262012
 

Nedēļas laikā organizatori nobraukuši 500 km bezceļa. Neskatoties uz to, ka Kurland Trophy notiek vienā rajonā jau vairākus gadus, mums tomēr izdevās atrast daudz jaunu vietu, par kurām paši bijām pārsteigti. OPEN, ATV un TR3 klases pārstāvji varēs izbaudīt purvainus apvidus ar baltajiem ziediņiem – kas mums atgādināja Ladogas plašos purvus tikai miniatūrā. Daži kontrolpunkti orientēšanās zonā ir izvietoti MAGAM Trophy tradīcijās – uz slīpumiem un gravās. Arī bebra kungs šo laiku nav pavadījis bez darba, daudzas pļavas, kas pagājušogad vēl bija sausas, šogad jau atgādināja nelielus dīķus. Braukšana pa šiem dīķiem ir diezgan jautra – apakša ir cieta, ūdens daudz, toties jāsaprot, kur atrodas melarācijas grāvji – savādāk var sākt peldēt.

Pasākuma disciplīnas:

TR1 klasei pirmais posms būs iesildīšanās posms. Tā būs 75 km leģenda, kur pilots varēs izrādīt savu meistarību vadīt auto ātri un precīzi, savukārt stūrmanis, pēc garās ziemas, ievingrinās maņas leģendas lasīšanā. Būs daži grāvji un upes, kur iespējams būs jāpavinčojas. Kā arī neliels pārsteigums, kuru mēs paturēsim pie sevis.

Pēc leģendas TR1 klase atklās dubļu apļa braukšanu pie Užavas stacijas. TR1 klase nobrauks pēc iespējas vairāk apļus speciāli šai klasei sagatavotā trasē.

Pēc apļiem TR1 klase dosies uz lielo orientēšanās zonu, kur 8 stundu laikā būs jāsavāc pēc iespējas vairāk punktu, to vērtības būs atšķirīgas un varēs izvēlēties, kurus no punktiem ņemt, kurus nē.

Otrajā dienā TR1 klase veiks distanci pa kartē iezīmētu maršrutu, un pēc tās triāls smilšu karjerā.

ATV, OPEN un TR3 kategorijas šajās sacensībās brauks kopīgas disciplīnas, tikai starts būs secīgs – pirmie ATV, tad OPEN un TR3 kā pēdējie.

 

Sestdiena lielajiem dubļu mīcītājiem sāksies ar viltīgas upes apvidus šķērsošanu. Upe dažviet izskatās kā labākais maršruts, jo mežs apkārt upei ir ļoti mīksts. Maršruta vidējā daļā būs purvainās stigas ar baltajām puķītēm, kā arī purvs 2 km garumā. Šajā posmā tiks prezentēta jauna punktu skaitīšanas shēma: Ekipāžām jāveic maršruts kartē, kura tuvumā būs izvietoti KP (kontrolpunkti) Katram KP ir vērtība. Atšķirībā no OZ, šās vērtības nav punktu vērtības, bet gan minūtes. Respektīvi – ekipāža paņemot KP ar 10 punktiem samazina savu laiku distancē par 10 min. Finišā tiek rēķināts distancē pavadītais laiks mīnuss punktu vērtības. Rezultātā ekipāža, kura distancē pavadījusi viss mazāk laika ir uzvervējusi. Tas liks izvērtēt ekipāžām vai punkts ar vērtību 15 (15min) ir tiešām ņemams 15 minūtēs. Iespējams izdevīgāk ir punktu neņemt…

 

Otrais posms būs ‘’mazais OZ’’ – milzīgais purvs, kurā secībā būs ‘’jāpaņem’’ ap 10 punktiem. Punkti ir izvietoti viltīgi, lai ekipāžām būtu sarežģītāk atrast pareizos ceļus caur purvu. Šajā posmā būs viens specuzdevums – ekipāža, kura purvā sasniegs iespējami maksimālo ātrumu saņems speciālbalvu. Pačukstēsim, ka vienam no jaudīgākajiem organizatoru ATV izdevās sasniegt ātrumu 80 km/h. Cerams, ka šis rezultāts tiks pārsniegts. Starp noteiktiem punktiem ātruma ierobežojums 70km/h tiks atcelts.

 

Arī lielās klases izbaudīs leģendas braucienu, kas būs 35 km gara. Šeit ekipāžas varēs nedaudz atvilkt elpu no vinčošanās, bet pilots atslābināties nevarēs, jo rezultāts leģendas braucienā būs tik pat vērtīgs kā OZ.

 

Pēc Užavas upes forsēšanas ekipāžas un ATV dosies dubļu aplī, kas jau būs pamainīts pēc TR1 klases. 1.5 stundās ekipāža, kas veiks viss vairāk apļu – uzvarēs.

 

Jau ap 18:00 ATV, OPEN un TR3 ekipāžas dosies lielajā OZ, kur trasi jau būs ‘’sagatavojuši’’ TR1 klases mazie brāļi.

 

Otrajā dienā ‘’lielās’’ klases pārstāvji nobrauks maršrutu pēc kartes un tad dosies uz speciālo uzdevumu ‘’Atskaņas no Magam Trophy’’. Tā būs meža ielejā skaista pļaviņa ar mazu upīti, kas vijas caur to. Vecās upes gultnēs ir ļoti daudz slazdu, ko neredz sulīgajā zālē. Šeit būs nolentots maršruts, kuru būs jāveic uz laiku. Domājam, ka šī būs pasākuma odziņa.

 

Pēc speciālā uzdevuma ekipāžās dosies pieveikt triāla trasi.

 

Šogad Kurland Trophy formāts atšķirsies no pagājušajiem gadiem. Būs daudz speciālo posmu, kuru vērtība būs vienāda. Uzvara OZ zonā ekipāžai negarantēs uzvaru visā sacensībā. Arī dubļu aplis ar traktora palīdzību tika uzlabots, būs daži jauni pārsteigumi, kas Trofi reidu sacensībās līdz šim nav redzēti.

Informācija skatītājiem:

 

Sestdien 02.06.2012 dubļu aplī pie Užavas stacijas:

12:00 – TR1

14:00 – ATV, motocikli un velosipēdi (APPASAULE)

16:30 – Sporta ATV

17:00 – OPEN

18:00 – TR3

 

Svētdien 03.06.2012 dubļu aplī pie Užavas stacijas:

10:30 – 14:00 – Dubļu ĒRGLIS

 

 

Uz tikšanos Ēdolē,

 

Arnis Namajuns

un Komanda.

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)