Ielūdzam visus sporta meistarus, sportistus, tūristus un citus Trofi reidu cienītājus un atbalstītājus, kuri ir un varbūt arī nav ieguvuši godalgotās vietas Latvijas atklātajā Trofi reidu čempionātā, kā arī ir devuši savu artavu beceļa sacensību norisē, uz apbalvošanas balli viesu mājā „Rēķu Kalns” http://rekukalns.lv/.
Datums: 28.11.2015
Programma:
Ierašanās no pl. 16:30
Vakariņas no pl. 18:00
Uzvarētāju apbalvošanas sākums pl. 20:00
Pēc apbalvošanas: mūzika, dejas, sirsnīgas sarunas, spraigi notikumi
Ziedojums dalībai pasākumā – 25 EUR no personas (dalības maksā iekļautas vakariņas, sirsnīga atmosfēra, mūzika).
Numuriņu rezervācija pa tel. Nr. 26535786 vai pa e-pastu: info@rekukalns.lv (drošāk gan būtu piezvanīt).
Naktsmāju rezervēšanai jāizmanto parole „Trofi reids”!
Ziedojums par dalību jāveic:
Krišjānis Vīdušs
A/S Swedbank
LV18HABA0551014073035
Maksājuma mērķī lūdzu norādiet: vārds, uzvārds, ziedojums par balli.
Pieteikšanās un dalības ziedojums jāveic līdz 2015.gada 24. novembrim.
Visi jautājumi par pasākuma norisi – Krišjānis Vīdušs, tel.nr. 26664992 vai pa e-pastu: krisjanis@trofi.lv (labāk rakstiet).
Visi jautājumi par viesu namu – 26535786.
Gadījumā, ja kāds sevi ir piemirsis kā uzvarētāju – publicējam apbalvojamo sarakstu:
Dzintars Urniežus
Indulis Pakalnītis
Jānis Kancāns
Aigars Motivāns
Alvis Pētersons
Arto Kunnapas
Gunnar Obolenski
Kairi Heinaru – Kunnapas
Vilnis Zeiza
Aigars Zeiza
Rene Derrik
Priit Kasesalu
Tarvo Klaasimäe
Praks Ivar
Arnim Pušam
Alvim Reinšmitam
Edmundam Melverim
Edvardam Ošupam
Edvīnam Vansovičam
Gatim Vidiņam
Jānim Siliņam
Mārim Priedniekam
Armandam Bīlavam
Surenam Jegiazarjanam
Imantam Vidiņam
Artjomam Pekam
Intam Freibergam
Endželai Freibergai
Beatrisei Freibergai
Normundam Stūrītim
Intai Stūrītei
Jānim Zemlītim
Kā arī 2006 gada Laureātus:
Ģirtam Kalnozolam
Raitim Onužānam
Aigaram Loginam
Mārcim Meslim
Aivaram Žukovam
Jānim Podiņam
Mārim Kopko
Mārtiņam Dumpim
Gundaram Skudriņam
Normundam Bērziņam
Gvido Prudņikovam
Vladislavam Bergmanim
Sergejam Treļudovam
Arnim Romislovam
Inesei Cirītei
Andrim Užulim
Artūram Melnim
Kasparam Kojalovičam
Kā arī sacensību organizatorus un citas iesaistītās personas
Jānim Lazdānam
Edvīnam Baueram
Modrim Bērziņam
Ģirtam Pakulim
Arnim Namajunam
Indulim Vīdušam
Gabrielam Žīguram
Bruno Lielkājam
Jānim Zarembam
Māim Podiņam
Mārim Orniņam
Edgaram Zaķim
Edgaram Stūrim
Aldim Saulītim
Aivaram Spruktam
Haraldam Mizonim
Maijai Saulītei
Andrim Kavaļeristovam
Austrim Gailītim
Ēvaldam Maderniekam
Jānim Auziņam
Jānim Voginam
Vai tad Tūrisma kausā apbalvo pirmās sešas vietas?
Jā šajā gadā tiks apbalvotas un atzīmētas tūrisma kausa pirmās sešas vietas!
Nesapratu, te apbalvos 2006. gada uzvarētājus va 2015. gada?? Un vai tad citu klašu sportistus neapbalvos?
Gada noslēgumā tiks apbalvoti 2015 gada laureāti Latvijas Trofi reidu čempionātā un Tūrisma kausā, kā arī atzīmēti un sveikti pirmie Latvijas čempioni.
Diez kādēļ Ergļus vairs neaicina uz balli ?
Šogad Ērgļiem sacensības notika Latgales kausa ietvaors un Latgales kausa organizatori lēma, ka apbalvošanu Latgales kausam rīkos atsevišķi. Taču jebkurš bezceļu braucējs būs gaidīts sezonas noslēgumā.
Kas Jums tur federācijā par sviestu notiek????
Precizē lūdzu savu jautājumu.
Visus organizātorus jau neaicinās?
Aicināti ir visi!
Lasot uzaicināto organizātoru sarakstu gan tā neizskatās
Vai tad Latgales kausu organizēja citi cilvēki? Vispār varētu kāds pastāstīt kas mums notiek šajā jomā un kas prognozējas, lai var saprast ko darīt ar tehniku.
Latgales kausu šogad organizēja Rugāju sporta klubs sadarbībā ar DEK Racing. Jā šajā gadā sacensības notika paralēli ar Latvijas Tūrisma kausu un Latvijas čempionātu. Latgales kausa organizatori ir nolēmuši, ka apbalvošana Latgales kausa braucējiem notiks atsevišķi un tiks organizēta Lobeskrogā 31.Oktobrī. Pār nākamo sezonu informācija tiks publicēta jau tuvākajā laikā. Pavisam noteikti sacensības būs!
Kad un kur būs kāda plašāka informācija par šo pasākumu??
Šobrīd informācija par to publicēta Facbook, vai arī jāvēršas pie pasākuma rīkotāijem Rugāju vai DEK Racing pārstāvjiem
Vienīgie bezceļu braucēji kas vēl reāli elpo ir ērgļi un kvadras (arī tūristi),tad kāpēc viņi tiek bīdīti pēc iespējas vairāk pie malas? Varbūt nākamajā sezonā arī apļveida sacensībām vajadzētu rīkot Latvijas čempionātu,pieaugtu sacensību prestižs-tas piesaistītu vairāk pašmāju un ārzemju braucēju. Skatītājiem arī interesantāks ir šāds formāts un ja ir skatītāji, tad arī sponsorus ir viglāk piesaistīt, un beigās ieguvēji būtu visi gan braucēji un organizatori,gan skatītāji un sponsori ,gan federācija un trofi reids kopumā.
Interesanti būtu uzzināt arī citus viedokļus par šo tēmu.
Gundars, kāpēc Tu domā, ka viņi tiek vairāk bīdīti pie malas??? Šogad es domāju mums izdevās pulcēt rekordlielu kvadru skaitu CanAm Trophy Latvia, arī mašīnas netika piemirstas un tika rīkots Latgales Kauss. Par čempionāta statusu Tev nepiekritīšu, jo ja ir čempionāta statuss, tad ir vajadzīgas licences sportistiem, kas bija savā laikā iemesls, kāpēc daudzi sportisti pazuda.
Vispār jau pastāv iespēja visus aktīvos sportistus aptaujāt un noskaidrot viņu viedokli par licencēm,un čempionāta statusu.
Savā ziņā piekritīšu Gundaram jo patiešām nebūtu slikti ja kvadrām gan mašīnam būtu LV Čepionāta statuss jo kā nekā prestižs varētu krietni vien augt . Piem kā tas ir Igaunija ar ET klassēm ārprāts kas tur notiek tur sačos ap 20 un vairāk mašīnu katrā klassē ,pie bomja skatītāji 3x vairāk točna un licence tur nav dārga 30 eiriķi no katra dalībnieka ,tas nebūt nav traki vienam sportistam uz gadu! tik daudz jau nu var sagrabināt! Par kvadrām jā to gan šogad daudz varāk taisnība!
Piekrītu! Ja LV neplēsīs 10 ādas uz licenžu rēķina, tad arī mūsējie būs ar mieru maksāt par licenzi. Lai piesaistītu sponsorus, ir ļoti liela nozīme kā saucas sacensības un cik liela mēroga tās ir!
Lūdzu ņemiet vērā,ka licenze nozīmē:
1. Licenzi var iegūt tikai Sporta Klubs kurš ir LAF biedrs – 150,- EUR iestāšanās maksa + 120,- EUR gad biedra maksa
2. Lai saņemtu licenzi sportistam ir jāuzrāda ārstu komisijas atzinums par veselības stāvokli +/- 25,- EUR
3. Ir jābūt sporta apdrošināšanai 15,- EUR
Tas nozīmē, ka pat ja licnze maksās 30,- EUR, kas gan vēl būtu īpaši jāsaskaņo ar LAF prezidiju, izmaksas neaprobežosies tiaki ar licenzes iegādi.
Par braucēju skaitu Igaunijā – tur ir cita situācija un tāpēc uz starta stāv 20 un vairāk mašīnas katrā klasē, tur arī piedodiet ir TR3 15 mašīnas.
Ja sacensībām ir LČ statuss, tas nozīmē arī lielākus maksājumus LAF, kas sadārdzina pasākuma izmaksas, lieki piezīmēt, ka sacensību organizatori knapi savelk galus un dzīvo uz entuziasma rēķina.
Sponsoriem ticiet man ir vairāk vai mazāk vienaldzīgs šis mūsu sporta veida statuss, tāpat visi sponsori ziedo tikai tāpēc, ka personīgi pazīst organizatorus.
Nu re kā..Latvijā visādi smalki maksājumi, bet Igauņos nopērc licenzi un visu gadu rullē čempī 🙂
Ak pareizi, mums tak sportisti ir tikai tie pāris sēņotāji, kurus tāpat skatītāji ne redz, ne dzird 😀
Ja organizatoriem statuss nav vajadzīgs, tad dalībniekiem gan sponsoru piesaistei tas ir svarīgi, jo parastam mirstīgam ir ļoooti grūti uzražot auto, kas būtu konkurēt spējīgs!
neņemšos teikt kurš un ir sportists kurš nav sportists! tacu jaa Estos viss ir vienkārši kāpēc mēs pārmaiņas pēc nevarētu ņemt piemēru no Estiem Jo jau tagad ir uzvārdi no LV kas brauc Estos un cik esmu runājis ar dažiem pilotiem vienmēr atsauksmes par Estu gonkām ir labākas nekā par vietējām sacensībām neskatoties uz to ka konkurence ir cita un lielākā daļa auto ir 3x dārgāki nekā mūsējie. Tacu vienalga mūsējie cīnās un pat daži var iebraukt trijniekā kas visp ir monstrāls sasniegums! ir LV braucēji kas tikai brauc Estos un vietējās gonkas laiž garām!!! Kā jūs domājiet kāpēc tā? …. manuprāt ļoti vienkārši viss slēpjas attieksmē……. ka tik nesanāk tā ka tas mašīnas kas ir panēģinājušas brauk Estos neizvēlas braukt tikai pie kaimiņiem un tā toč nav viena vai divas mašīnas manuprāt tās ir vismaz 8-9 mašiīnas tas nav maz un ja piemēram latgales kausā paliek par 8 mašīnām mazāk ! tas būtu liels zaudējums gonkai kā tādai!!!……..Gribētos piedzīvot to brīdi kāds no braucējiem “Vo līmenis lai nav jākaunās no kaimiņu viesiesm ka mēs varam labāk nekā viņi nu vismaz tāpat:)
Nu ko kas grib un var un nebaidās izsakiet savas domas par to kas jūsu prāt sagaida Ērgļus un Kvadras nākotnē!!!
2016.gada sezonā sagaida 6 posmi kvadrām un 5 posmi mašīnām. Elektroniskā laika uzskaite, tehniskie noteikumi, un vēl visādi uzlabojumi drošības apsvērumu pēc. Starp citu, te daži stipri maldās, ja domā ka Dubļu Ērglim kādreiz ir bijis LČ statuss.
Kad būs redzams kalendārs?
Novembra otrajā pusē.
Igaunija brauc pa apļiem un licenze maksā uz gadu 30 eiro un gonku 15 eiro,un Latvijas Ērgļi brauc ar licenzēm igaunija un Igauņi neko nesauc pa balagānu ,kā Latvija ĒRGĻUS saukā. Un rikotāji atnākt un pasaka pat paldies ka atbraucāt un paspiež roku,
A kurš konkrēti saukā par balagānu???
Paldies TR komisijai un jo īpaši Krišjānim un Undīnei par lieliski noorganizēto pasākumu! Pēdējās piecgades labākā apbalvošana – jauka atmosfēra, patīkami cilvēki, lielisks vakars!
Sveicieni Varim!! :)))
Varis visu VAR, novēlu visiem panākumus nākamā gada sezonā!
Paldies par labajiem vārdiem! Lielais paldies arī Ģirtam un Andrim, arī viņu palīdzība bija neatsverama!
Es ar kaut ko ierakstīšu 🙂
Piekrītu Evitai ..pasākums bij laps 🙂
visi cepas par LV licencēm … nu nav tik traki .. Uz vienu tā saucamo Sporta klubu var reģistrēt n-tos sportistus – un licence beigās sanāks tik pat cik ESTi
un apdrošināties vajag!!! … Kurš negrib gada ieskaiti…var nopirkt sacensībā uz vietas – vienreizējo – arī laikam bij 15eiriki!
LV Ļoooooti pietrūkst laba saorganizēta sacensība t.i. ar ārvalstu dalībniekiem un atpazīstamību – kā tas bija ar STIGU pāris gadus…!!!
Kaut vai beigās paliek tikai Baltijas Kauss; Č; u.tt. Bet, lai pie mums brauktu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!