Apr 262015
 

REZULTĀTI: TR1, Tūrisma kauss, Latgales kauss, Can-Am

Fotogalerija

Madonas pusē ļoti pavasarīgs un silts laiks pulcēja un lutināja kaislīgākos Latvijas Trofi reidu čempionāta dalībniekus un līdzjutējus. Uz starta līnijas stājās teju 70 tehnikas vienības. Katrs ar savu pārliecību, izaicinājumu, motivāciju. Organizatori bija sarūpējuši ar garšu baudāmus svētkus dublī, ugunī un ūdenī rūdītiem sportistiem un arī tiem, kas vēlējās iepazīties ar bezceļu braukšanu Latvijas mežos un pļavās, pirms doties starptautiskos piedzīvojumos.

Par visu pēc kārtas: lielākā daļa sportistu un sporta meistaru ir izvēlējušies migrēt uz Tūrisma kausa izcīņu – nu ko, novēlam veiksmi un interesantu sezonu.

Sportiskākā un izturīgākā klase –  TR1, standarta auto tuvākā klase. Šeit gan jāpiebilst – tas tikai tā no malas pavirši raugoties izskatās – katram auto ir savi knifiņi, uzlabojumi, pielikumi, kaut kas ir noņemts un kopumā tas katrā atsevišķā posmā var būt priekšrocība vai gluži pretēji – kavēklis. Gandrīz katrs, kurš ir braucis Trofi reidu čempionātā, ir izdzīvojis tipiskās iesācēju kļūmes (arī piemērojot auto sportiskai bezceļu braukšanai), kuras izdodas novērst vien ar pieredzi – biežāk brauksi, vairāk uzzināsi, mazāk kļūdīsies. Taču jāatzīst – arī vairākus pudus sāls apēdušiem braucējiem reizēm mēdz gadīties kuriozi. Secinājums – rezultāts konkrētajā posmā ir atkarīgs no vairāku veiksmīgu komponenšu kopsummas – auto sagatavotība, ekipāžas spēja sadarboties, navigācijas iekārtu nevainojama darbība, zvaigžņu stāvoklis un visam līdzās – veiksme.

IMGP0690

Latvijas Trofi reidu čempionāta 1. posmā TR1 klasē uzvaras laurus plūca Dzintars Urniežus ar stūrmaņiem Induli Pakalnīti un Jāni Kancānu, aiz sevis atstājot pieredzējušus braucējus un sporta meistarus – Alvi Pētersonu un Aigaru Motivānu. Trešajā vietā – Andis Bankovičs ar stūrmani Kristīni Bankoviču.

Paralēli Latvijas Trofi reidu čempionāta 1. posmam norisinājās Signāls EM Trophy 2015 Tūrisma Kausa izcīņa. Pateicoties bezceļu burvim Edvīnam Baueram un katra dalībnieka personīgai izvēlei piedalīties un baudīt, šis pasākums pulcēja kuplu dalībnieku skaitu. Konkurence bija visnotaļ sīva – kā nu ne – vairāki sporta meistari, Latvijas Trofi reidu čempionātu uzvarētāji un ļoti pieredzējuši braucēji. Raugoties rezultātu tabulā, sacinājumi paši uzprasās – lai uzvarētu Tūrisma kausā, Tev vispirms ir jāiziet sporta klases rūdījums. Šoreiz 1. vieta Edvīnam Vansovičam ar stūrmani Gati Vidiņu. Otrā vieta – pat ļoti pieredzējušiem braucējiem – Arnim Pušam ar komandu – Alvi Reinšmitu, Edmundu Melveri un Edvardu Ošupu. Ne bez pieredzes arī 3. vietas ieguvēji – Andris Ustups, Ints Marcinkēvičs, Airita Ustupa un Rūdis Marcinkēvičs

.DSCN0626

Latgales kauss 2015 (iepriekš zināms kā Dubļu ērglis) – šie braucēji skatītājus un līdzjutējus priecēja visu dienu. Baudot pavasara sauli un spītējot vējam par uzvaru Latgales kausa izcīņas pirmajā posmā vīri godam cīnījās. Trasē bija ko piedomāt un pasvīst pilotiem un arī stūrmaņiem, taču – kurš solīja, ka būs viegli?

LAK1 klasē (Mazais ērglis) 2014. gada sezonas uzvarētāji Vadims Seleckis un Sanita Selecka arī šogad jau pirmajā posmā piesaka nopietnu cīņu par uzvarētāju titula saglabāšanu – viņiem šodien 1. vieta. Sīvā konkurencē ar vienādu punktu skaitu otrajā vietā Tomas Land  un Karlis Land, kaimiņu Igauņu ekipāža, kas ar prieku mērojas spēkiem ar latviešu rūdītajiem braucējiem, trešajā vietā atstājot Kristapu Raipali, Kārli Dauškanu un Edgaru Rēdeli.

LAK2 klasē (Lielais ērglis) uzvaru divu iebraucienu kopsummā pārliecinoši izcīnīja Ģirts Gailītis ar stūrmani Edgaru Miķelsonu. Savukārt 2. vietu neviens viegli atdot negribēja – ar vienādu iegūto punktu skaitu pārāki tomēr bija Andrejs Tračs un Raivis Klaviņš, aiz sevis, 3. vietā atstājot Mairi Jurku ar palīgiem Palkaunieku un Apsīti.

CanAmTrophy LATVIA 2015  (kvadraciklu cīņas aplis) – šīs sacensības noteikti bija ar raksturu – īsta milžu cīņa, kas bija īsts pārbaudījums dalībniekiem un sniedza baudījumu līdzjutējiem un skatītājiem.

ATV Hobija klasē 1. vietu izcīnīja  Jānis Kivlinieks, otrajā vietā atstājot Aivaru Vilcānu, savukārt viens no senākajiem Trofi reidu personāžiem Jānis Auziņš šoreiz trešais.

ATV sporta klasē absolūti pārliecinošu uzvaru izcīnīja pieredzējušais Kārlis Svārups. 2. vietā Intars Veigulis, trešajā vietā atstājot Eduardu Grāvīti.

Pavisam drīz – pēc divām nedēļām Lietuvā, Taurages apkaimē Latvijas Trofi reidu čempionāta 2. posms, NEZ Championship 1. posms, kā arī Latvijas atklātā Trofi reidu čempionāta Tūrisma kausa izcīņas 2. posms. Detaļas – pēc dažām dienām.

Novēlam veiksmīgi sagatavoties nākamajam posmam, pārliecinošus startus un prieku finišā!

  24 Responses to “Latvijas Trofi reidu čempionāta 1. posms noslēdzies!”

  1. Bija labs pasākums paldies organizatoriem!

  2. Teikšu godīgi pasākums bij labs bet nebija godīgs!

  3. Nebija godīgs taja zinja ka,braucām mazaja klase ar numuru 56,pirmā brauciena laika pedēja brauciena mums tiesneši teica ka palikušas 15 min līdz pirmā brauciena beigām bet vēlāk izrādijās ka bij veselas 30 min pa kurām varēja vēl apli nobraukt!Otra situācija tāda ka, nobraucām otraja brauciena pilnus 3 apljus un ceturtaja apli kur pirmaja posma karjera stāvēja traktori un daudzi vincojas aiz vinjiem !musu gadijuma tur tos jau nebija kā rezultata netikām āra jo noplisa aizmugurējais tilst un nebij kur aizkert vinču,enkurs neturēja bet ja būtu aiz ka vinčoties tad ar priekšējo tiltu pabeigtu ceturto apli!Tas ir godīgi?Trešā situacija ka nobraucām 3 pilnus apljus bet īstenībā nobraucām gāndrīz četrus aplus ceturtaja noplīsām 40 min pirms 2 posma beigam un rezultatos rakstīts ka esam nobraukuši tikai divus apjus pa 30 min!Tas kaukā vispār nelīmējas viss kopā!

    • Tiesnesi pateica cik laika ir līdz pirmā dalībnieka finišam ,iespējams, priekš tam jums ir stūrmanis kurš ņem jūsu brauciena laiku ,teisneši par jūsu nobraukto laiku neatbild tas ir jākontrolē pašiem braucējiem jāsaprot cik ir palicis laiks,Otris uz katru braucienu trasi sagatavo atsevišķi bet brauciena laikā trases konfigurāciju mainīt nedrīkst,bija nebija traktors tas nav aizbildinājums,tik pat labi Jūsiem līdzi vajadzēja būt arklam un izvēlēties tik stipru lai nelūst nevis atvieglot mašīnu un pēc tam vainot citus .Trešā es nemācēšu komentēt

  4. Tak trase taja vieta netika mainīta,vienkarši tas ka pirmaja brauciena bij iespēja vincoties un arkls jau nesaluza un bija lidzi,pacelums stāvs un neviens arkls tādu pacelumu neizvilks,var tik zemi art līdz ritam!Trešais es nevainoju citus bet izsaku savu viedokli jo priekštā ir tāda sadaļa kur to var dārīt!

  5. Jā mēs arī saskarāmies ar tiesnešu kļūdu abos braucienos ar apļu skaitu viņi arī mūsu laiku bija paņēmuši pēc kaut kā cita, bet pēc tam pārbaudīja un izlaboja tā kā viss ok. Vienīgi mani nepatīkami pārsteidza Igauņu braucēju braukšanas stils viņi ir gatavi citiem pāri pārbraukt ja cits citam uzspiežas virsū kādā bedrē netīšām tas gadās, bet šie speciāli citus izmanto kā atbalsta punktus pret ko vinčojoties atspiesties.

  6. Jā,par to piekrītu ka igaunji ir egoisti ne tikai atspiezoties pret citu bet brauc pāri trosēm,stāv uz trosēm kamēr sturmanis savāc trosi,var ta4u stūrmanis roka pavilkt trosi lai nobrauktu malā un ljaut citiem vinčoties!viens gadījums kad stavējām rinda uz kārtejo bedri igaunis pieiet klāt un prasa lai vinju palaiz garām!

  7. Beidz gausties Edgar, tā ir tikai tehnika, un gadās visādi, man arī negāja spīdoši, bet par rezultātu skaitīšanu visiem ir patiesība, izskatās, ka Podiņa kungs bija par daudz ieņēmis, rodas jautājums,par ko viņiem maksā?? Izskatās, ka vajadzētu citus tiesnešus uz nākošo posmu.
    Par gonku var teikt padies.
    Bet par tiesnešu nomaiņu es saku nopietni, nav pelnījuši samaksu par šo posmu. Es tik tagad ieraudzīju kļūdu arī savos rezultātos.

  8. Labvakar Kungi,
    Par pretenzijām, nekā personīga, bet tomēr:
    1. Laiku katram jāskatās pašam, jo diktēt laiku nav tiesneša pienākums, varam ja vairākums piekrīt pāriet uz Igauņu variantu: Kopējs starts un braucam 2 stundas +1 aplis.
    2. Ja ir aizdoma, ka tiesnesis ir kļūdījies, tad nav problēmu izdiskutēt un nonākt pie patiesības, jo tiesnesis arī ir tikai cilvēks, kurš var kļūdīties.
    3. Rezultātos tiek fiksēts nevis trasē pavadītais kopējais laiks, bet laiks kurā ir veikti pilni apļi, tas nozīmē ja piemēram esat braukuši 3 apļus un pēdējo reizi esat bijuši finišā 1:20:00, bet ceturto apli neesat pabeiguši, tad rezultātu sarakstā būs 3 apļi un 1:20:00, nevis Jūsu finiša laiks.
    Atvainojos, ja aizskāru kāda jūtas, bet atcerieties, ka šādas situācijas ir jārisina uz vietas pirms galīgo rezultātu publicēšanas.

  9. Mēs jau arī laiku paši skatījāmies un arī uz reiz pēc brauciena ar tiesnešiem visu atrisinājām viņi savu kļūdu atzina un bija viss o.k.
    Tas pat nav egoisms no Igauņu puses, bet gan kretīnisms ka speciāli maisās pa kājām tas ka viņi stāvēja uz citu trosēm un apzināti traucē tas notika vairākas reizes un izskatījās ka tā viņiem ir sistēma. Bet tas ir pofig galvenais ka pasākums bija labs tagad tikai jāsariktē autiņš lai var braukt uz nākamo posmu.

  10. Es jau stāstu tikai faktus par tiem laikiem un ka izradasd ne mums vieniem tie nesakrita,šādas diskusijas ir nepieciešamas lai nākošreiz nebūtu tadu incidentu un visi mēs esam kaneka cilveki!Par to traktoru gan bij stulbi,visos lielakos citvalstu pasakumos stāv traktori aiz kura aizāķēties bet te otraja brauciena vinja nebij!Kopuma gonka bij laba un prieks ka to purva katlu tomēr uz otro braucienu pārnesa kur visi slīka,lamājas un plīsa!

  11. Tas purvs bija interesants līdz besim ar to ka nebija kur pieāķēties mēs izrāvām entos celmus un 3 kokus nogāzām, bet bija labi jo apstākļi jau bija visiem vienādi. Jā un forši ka otrs brauciens bija daudz dinamiskāks.

  12. Nu māte daba vienmēr sarūpē savus pārsteigumus 🙂 Es kādreiz domāju ka iepriekšējo gadu Madonas gonka bija smagākā, bet izrādas, ka var būt vēl trakāk 🙂 Bet nu bija ko pacīnīties ar sevi :))))
    Igauņi ir kā Leiši, gatavi pa līķiem iet, ka tik vāzīte rokā. Bet man prieks par Latviešiem, jo mēs tomēr esam izpalīdzīgāki un draudzīgāki 🙂

    Par kritiku paldies, ņemsim vērā un centīsimies laboties 🙂

  13. Padoms….pieliekat sturmanim vai pilotam pulksteni un tafeliti kur fiksejat savu starta laiku un katra apla laiku. Tad nebus jajauta tiesnesim cik vel laiks atlicis un tiesnesa kludas gadijuma bus cipari ar ko salidzinat. Man masina parasti bija papira gabals aiz saulessarga un kamer sturmans kaut kur nesa trosi bija laiks pierakstit.

  14. Nākošreiz ta arī būs jādara!!

  15. Es jau arī šoreiz turēju pulksteni pie rokas un tādēļ jau arī varējām mierīgi ar tiesnešiem aprunāties un līdz ar to viss bija kārtībā.
    Pagājušajā gadā jau mazajiem bija grūtāka trase nekā lielajiem šogad viss bija čotka žēl tikai ka manam auto ģeneratori tā nedomā tie ņēma un izbeidzās.

  16. Jāmēģina ieviest elektroniskā apļu un laika fiksācija, lai izslēgtu cilvēcisko faktoru.

  17. Domā ar čipu palīdzību? Jā tāda nebūtu slikta sistēma precizitāte jau nu būtu laba.

  18. Jāmeklē kur var izīrēt, vai nu tādu, kur tu pats nopīkstini startā-finišā, vai ideālā variantā automātisku, kura pati nolasa.

    • Ar nopīkstināšanu arī būs problēmas savu laik jau tika mēģināts pazūd ierīce,nosmērējas ar dubļiem un nenofiksē laiku ,izmantoja no orientieristiem.
      Elektroniskā kā motokrosā cik tās īre izmaksā vai ļoti nesadārdzina pasākumu un kā attiecas uz ūdens un dubļu peldēm.

  19. Var jau arī otru neatkarīgu tiesnesi nolikt (dubults neplīst).

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)