REZULTĀti – saite
Latvijas Trofi reidu čempionāta 3. posms ir noslēdzies. Mazliet skumji – fantastiskas trīs dienas Latgalē, sirsnīgā un jautrā gaisotnē, ir aizritējušas gluži nemanot. Mazliet skumji arī par to, ka šīs bija pēdējās sacensības Latvijā 2015 gada sezonā. Uz nākamo un jau pēdējo posmu būs jādodas pie kaimiņiem, uz Igauniju (taču tas jau būs cits stāsts). Pretēji draņķīgo laika apstākļu solītāju prognozēm, Mamma Daba visus priecēja vārda tiešā nozīmē (Purva rūķi Mārtiņš un Jānis arī to bija saorganizējuši).
Latvijas atklātā Trofi reidu čempionāta 3.posmā pirmspēdējās sezonas sacensībās TR1 klases ekipāžas vienu pēc otras piemeklēja tehniskas ķibeles, kas liedza vairākiem sezonas favorītiem cīnīties par godalgotām vietām Rugājos. Nekā patīkama, taču šis fakts ļauj saglabāt kopvērtējuma rezultātu intrigu līdz pat pēdējā posma finišam. Rugājos pirmo vietu pārliecinoši izcīnīja Sergeja Iskrova ekipāža ar stūrmaņiem Raivi Jaunzemu un Zigmāru Streļakovu. Otrajā vietā ļoti pieredzējusī igauņu ekipāža Arto Kunnapas, Gunnar Obolenski un Kairi Heinaru-Kunnapas. Sīvā cīņā, piekāpjoties igauņiem vien par dažiem punktiem, Latvijas Trofi reidu iepriekšējās sezonas uzvarētāji Dzintars Urniežus ar palīgiem Induli Pakalnīti un Jāni Kancānu.
Rugājos bija fantastiska iespēja trasē redzēt TR3 klases sportistus – tas šajā sezonā mājas dubļos ir īpašs notikums. Cīņa bija ļoti līdzvērtīga un par „mata” tiesu – vien ar 2 punktiem Vilnis Zeiza un Artūrs Melnis pierādīja, ka prot nepārspējami braukt – viņi uzvarētāju godā. Otrie – igauņu ekipāža Tarvo Klaasimäe ar stūrmani Ivar Parks. Arī trešā vieta igauņu ekipāžai Rene Derrik un Priit Kasesalu.
Latvijas atklātā Trofi reidu čempionāta Tūrisma kausa izcīņas 3.posmā Rugājos uzvarēja Arnis Pušs ar stūrmaņiem Alvi Reinšmitu un Edvardu Ošupu. Otrie – Surens Jegiazarjans ar stūrmaņiem Imantu Vidiņu un Artjomu Peku, trešajā vietā atstājot Edvīnu Vansoviču ar palīgu Gati Vidiņu. Sacinājumi? Gaužām vienkārši un bez pārsteigumiem – lai uzvarētu Tūrisma kausā, ir jāgūst nopietns rūdījums kāda no sporta klasēm. Nākamajā sezonā varbūt šo nepielūdzamo statistika vajadzētu ņemt vēra tiem Tūrisma kausa dalībniekiem, kam līdz uzvarai mazliet pietrūkst – vismaz dažus gadus patrenēties kāda no sporta klasēm.
CanAm Trophy Latvia 2015 braucēji dalās 2 klasēs – sporta un hobija. ATV sporta klasē šoreiz uzvaras laurus plūca Sandis Putniņš paliekot nepārspēts abos braucienos. Otrajā vietā –Rolands Gusts. Trešā vieta grūtā cīņā Agrim Jansonam. Hobija klasē pārāks par konkurentiem bija Andris Šalaginovs, līdz ar ko godam izcīnīta pirmā vieta. Pavisam nedaudz līdz uzvarai pietrūka Stefanam Borozkinam – viņš otrais, aiz sevis, trešajā vietā atstājot Edgaru Kovalu.
Latgales kausa 2015 „mazo” klasē nepārspēts palika smagākās labās kājas īpašnieks Valdis Madernieks ar ātrāko skrējēju Jāni Vētru. Izrādās, ka kaimiņiem igauņiem ļoti patīk mūsu Ērgļu cīņas un viņiem lieliski izdodas – otrie Tonu Zeiger un Raul Lukk, trešajā vietā atstājot arī Igaunijas ekipāžu – Toomas Land un Karlis Land. „Lielo” klasē Rugājos uzvarēja APE Team ekipāža – Mairis Jurka, Mārtiņš Apsītis un Edgars Ozoliņš. Otrajā vietā komandas biedri, arī APE Team – Ģirts gailītis ar Edgaru Miķelsonu. Trešajā vietā Dmitrijs Kurakins ar Andreju Reiniku.
Paldies visiem, kas piedalījās – dalībniekiem, līdzjutējiem, atbalstītājiem!!!
Priecīgus svētkus un veiksmīgu sagatavošanos sezonas noslēdzošajam posmam!
Kauns par organizāciju 🙁 Ja nebūtu Mārtiņš, tad tur vispār nekā nebūtu 🙁
Jā it sevišķi vakarā pirms apbalvošanas skaistais pasākums tika sačakarēts un atklājās nesmukumi.
Visumā bija labs pasākums, ērgļiem trase arī normālā, tik tā šmigošana no org. puses bija nesmuki, un Protams, plēšanās dalībnieku starpā, tas vispār kautkas fantastisks bija, nu nekas, brauks vien tālāk, tad jau redzēs, kas Trapenē notiksies.
ps. Austri, nopērc A4 formāta papīra iepakojumu, tagad visi rakstīs sūdzības viens par otru :))))))) tagad tāda praksa, lai tik uz podijuma tiktu
Vismaz beidzot Madernieku Valdža panāca savu un pastāvēja uz pirmā pleķa 😀 lai gan bija pelnījis pa kārtīgo!
Kad tad viņš pastāvēja? Tad kad bija apbalvošana viņam tak bija svarīgāka lieta viņam bija jākaujas.
Izskatās, ka tajā vakarā šis kaut ko drosmei bija saēdies 😀 atrada ar īsto, kam krist virsū 😀 un pie tam bez vainas 😀 😀 varbūt Madonā tā notiek attiecību risināšana – vispirms krāmē un tad meklē vainīgos!
Atkal iet vaļā diršana, kam nepatīk lai taisa savus pasākumus … 🙂 Viss bija OK, nu vismaz TR1 un TR3 ! Paldies orgiem ! 🙂
Protams ka viss bija OK trase bija super tikai vakarā apbalvošana (mazajam ērglim) bija nožēlojama.
Es gan nezinu kas ko ir rakstījis, bet domāju ka labāk būtu vienkārši ievērot tos dažus punktus kas ir rakstīti nolikumā un tad visiem būtu daudz mierīgāk.
Un atkal sākas ”ja nepatīk tad taisat paši utt” . Nu bezsakras. Tās taču ir sacensības, cilvēki šeit visā iegulda lielu naudu un darbu, lai gūtu prieku gan paši, gan skatītāji, gan arī organizatoriem būtu gandarījums par labi noorganizētu pasākumu . Bet kāds tur prieks, ja jau no paša rīta pie reģistrācijas skaties ka viens no galvenajiem organizatoriem jau ir vai vēl ir galīgā ķēmā. Nu vaitad tiešām uz to vienu dienu nevar saņemt visus savus spēkus un būt normālā paskatā? Domāju, ka mums pret kaimiņu valstu dalībniekiem vajadzētu būt kaunam par šādu attieksmi no organizatoru puses, tomēr kā nekā mēs parādam kā tas viss notiek pie mums.
Trase kopumā bija laba, interesanta gan lielajiem, gan mazajiem, tikai dažās vietās varbūt varēja nostrādāt labāk, tā lai brauciena laikā nerastos pārpratumi par to, ka aizbraukts ne tur kur vajadzēja. Apļos vajadzētu būt tā, ka tikai gāz vaļā, lai nav jādomā tad kur īsti vajadzēja, pa labi vai pa kreisi. Un vēl ierosinājums – ja būtu iespēja nostādīt tiesnešus vietās kur pēc organizatora domām ir lielāka iespēja pārraut lentas, tas visu atrisinātu. Ja viens brauc, un parauj sev lentu līdzi, nākamais brauc un skatās, ka lentas tur nav – tatad var braukt. Bet izrādās ka tomēr nē un beigās tad rodas šie visi protesti. Jācer, ka arī organizatori ņems šo kritiku vērā, un uz nākamajiem posmiem un gadiem organizācija tikai uzlabosies 🙂
Pilnīgi piekrītu IMZIM.Jauko interesanto pasākumu ar pāris darvas pilieniem samaitāja Jānis ar savu drausmīgo uzvedību.Ar kvadru ietriekties dubļu peļķē trasē,apmētāt dubļu skrējiena dalībniekus ar dubļiem,gulēt trasē,uzmākties skatītājām.Nokavēšanās-startiem,apbalvošanai.Dubļu skrējiena dalībnieki pacietīgi gaidīja trases sagatavošanu.Rezultātu dēlī rezultāti šķiet nomainījās vismaz 3 reizes.Cienījamie organizatori,paldies jums par jauko pasākumu un milzīgo ieguldīto darbu,taču ,lūdzu, neapvainojieties par kritiku,bet neļaujiet šo interesanto un vajadzīgo pasākumu samaitāt neapzinātiem gājieniem.Piesaistiet blakus valstu braucējus,būs tikai interesantāk.Un-jebkuru sacensību pamats ir LABS nolikums ,kurš jāievēro visiem un izslēgtu domstarpības.
Bisu izlaidis kaut ko interesantu. 😀 Kas tur pa protestiem un kausanam?
Tur bija interesanti.
Pēc otrā brauciena mazajā ērglī Igauņiem pirmo braucienu neskaitīja jo viņi šmaucās, bet par Madernieku kāds uzrakstīja ka viņam riepas ir par lielu, riepas tika pārmērītas un tiešām 6 vai 8 mm par lielu. Līdz ar to viņam abus braucienus neieskaitīja. Tad šis kā kārtigs džeks taisnību aizgāja meklēt ar kulakiem pret Vadimu. Pēc brīža Madernieka rezultātu ielika atpakaļ vēl pēc aptuveni 15 minūtēm arī Igauņu rezultātus ielika atpakaļ kā man paskaidroja meitene kas lika rezultātus tas tika darīts, lai Igauņi neapvainotos un brauktu uz nākamajām gonkām. Rezultātā kad bija apbalvošana no 1. vietas ieguvušās komandas atnāca tikai viens cilvēks jo otram tobrīd bija svarīgākas lietas jākārto, bet 2. un 3. vietas komandas vispār nenāca jo viņi paši uzskatīja ka nav pelnījuši jo šmaucās. Par tām riepām komisija atbildēja ka uz riepām esošais marķējums esot maldīgs un dodot dalībniekam kļūdainu informāciju kas tur ir rakstīts nezinu, bet vispār gribētos uzzināt.
Varbūt lai Valdis nofotografē un ievieto bildi!? Vispār parasti riepu izmērs atbilst rakstītajam, ja nu vienīgi šis ir kāds unikāls gadījums:) (vēl jau variants, ka dēļ diskiem riepu izmērs pārsniedz 33″)! Un ja noteikumos ir rakstīta vienīgā prasība, ka jābūt līdz 33″, tad nu ir jāmāk zaudēt un viņu bija jādiskvalificē, nevis jāpavicina dūres un jāsaņem kopvērtējumam 100 punkti. Tad jau katrs tagad pavicināsies, pabļaustīsies un tik pelnīs punktus, ko citi pelna ar godīgu cīņu!
Ļoti laba ideja par to foto un līdz ar to visiem viss būtu skaidrs.
Nu tas ka” vārgie” igauņi šmaucās apzināti, lai tikai apdzītu stipros latviešus ir vienkārši smieklīgi, būtu kārtīgi nolentota trase, tad nekādu pārpratumu nebūtu.
Un vēl,pēc kādiem noteikumiem organizatori drīkst pirmā brauciena vidū pārspraust trasi (lielajā dūkstī) ?
Vāh, šito biju palaidis garām … 🙂 . Bet nu ja jau runājam pa labajām manierēm, tad lūdzu arī visi pirms starta laipni iepūst trubiņā, kā tas pienāktos SPORTA pasākumā … 🙂
Mjā, bija doma nākamgad iestartēt gonkā, bet izklausās pēc dzērāju tusiņa….